جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی به صورت عمده به عراق

لوله کاروگیت های فاضلابی با کیفیت و مقاومت بالایی تولید می شوند که به صورت عمده به کشور عراق صادرات می شوند.

مزیت های استفاده لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی تنها لوله دوجداره پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب هستند، این لوله به دلیل دوجداره بودن مقاومت بسیار بالای دارد؛ از این رو مزیت‌ های استفاده این لوله را در این مقاله توضیح می‌ دهیم.

  • تنوع سایز

لوله کاروگیت های فاضلابی در سایز های متفاوتی تولید می‌ شوند که کاربرد متفاوتی دارند؛ این لوله‌ ها از سایز 110 تا 3000 تولید و عرضه می‌ شوند که با توجه به کاربرد انتخاب و خریداری می‌ شود؛ لازم به ذکر است از این لوله‌ ها به طور عمده در انتقال فاضلاب استفاده می‌ شوند.

  • وزن کم و سبک

این لوله‌ ها بر خلاف شکل ظاهری که دارند به علت مواد پلی اتیلنی که در این لوله‌ ها استفاده می‌ شود، بسیار سبک و کم وزن هستند؛ ظاهر این لوله‌ ها مانند حلقه‌ های به هم چسبیده است و باعث می شود شکل ظاهری لوله‌ ها را بزرگتر نشان می‌ دهد؛ از این رو تصور می‌ شود وزن لوله‌ ها بسیار سنگین است.

  • نصب آسان

نصب لوله کاروگیت های فاضلابی بسیار آسان و سریع است، برای نصب این لوله‌ ها از 4 روش مختلف استفاده می‌ شود؛ این روش‌ ها عبارت اند از: جوش بات ولد (جوش لب به لب)، جوش اکستروژن، جوش الکتروفیوژن و اتصالات مکانیکی؛ لازم است بدانید هر یک از این روش‌ ها نصب لوله‌ های کاروگیتی را آسان می‌ سازد.

  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی خورنده و اسیدی

این لوله‌ ها از مواد پلی اتیلن سخت با چگالی بالا تولید شده‌ اند به همین علت در برابر مواد شیمیایی خورنده و اسیدی مقاومت بالایی دارند؛ این لوله‌ ها در برابر اسید های رقیق، بنزین، آب همچنین حلال‌ ها و الکل‌ ها مقاوم هستند؛ از طرفی نیز در برابر هیدروکربن‌ های معطر هیدروکربن‌ های کلردار و از همه مهم تر مواد شوینده مقاوم نیستند و دچار ترک خوردگی می‌ شود.

  • قابلیت اجرا به صورت دفنی

به علت کاربرد فراوانی که این محصول در انتقال فاضلاب دارد به صورت توکار یا دفنی نصب می‌ شود؛ برای نصب این لوله‌ ها با توجه به ابعاد و سایز آن ها حفره‌ هایی ایجاد می‌ شود که نصب این لوله‌ ها در خاک یا زمین صورت می‌ گیرد.

  • مقاومت بالا در برابر فشار های خارجی

سطح خارجی لوله کاروگیت های فاضلابی به صورت حلقه حلقه است یا می‌ توان گفت مانند حلقه‌ های به هم چسبیده اند و دارای استحکام و دوام بالا می‌ باشند؛ از این رو تمام فشار های خارجی وارد شده را به خوبی تحمل می‌ کند، زمانی که این لوله‌ ها در زیر زمین جاگذاری می‌ شوند  خاک در لا به لای حلقه‌ ها می‌ رود که فشار وارد شده بر لوله‌ ها را تحمل می‌ کند.

  • صاف و صیقلی بودن سطح درونی

برخلاف سطح خارجی، سطح داخلی این لوله‌ ها صاف و صیقلی می‌ باشد؛ صافی سطح داخلی این لوله‌ ها باعث عبور راحت‌ تر و سریع‌ تر سیالات و مایعات جاری در این لوله‌ ها می‌ شود؛ از این رو میزان تماس مایعات کاهش پیدا می‌ کند، لبته ناگفته نماند که صاف بودن سطح داخلی این لوله‌ها موجب جلوگیری از انباشته شدن و رسوب گذاری مواد در لوله ‌ها می‌شود جالب است بدانید با رسوب و انباشته شدن مواد در این لوله‌ ها هزینه‌ های تعمیرات و نگهداری نیز کاهش پیدا می ‌کند.

قیمت جدید لوله کاروگیت فاضلابی

در بازار امروز لوله کاروگیت های فاضلابی لوله‌ های پرطرفدار در سیستم فاضلابی به شمار می‌آید بنابراین مصرف کنندگان این محصول می‌توانند از طریق عرضه کنندگان اصلی قیمت جدید این محصول مطلع شوند.

از جمله عواملی که موجب تعیین و تغییر قیمت در فاضلابی می‌شود می ‌توان به عامل زیر اشاره کرد:

مواد اولیه

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت و تولید لوله کاروگیت ‌های فاضلابی عوامل تعیین و تغییر قیمت این محصول به شمار می ‌آید برای تولید این لوله‌ ها با کیفیتی بالا باید از مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده شود ،زیرا هرچه مواد اولیه مورد استفاده این لوله‌ ها مرغوب ‌تر باشد در نتیجه محصول نهایی نیز با کیفیت بالاترین تولید می ‌شود از این رو می ‌توان گفت مواد اولیه در قیمت موثر است.

دستگاه و تجهیزات

از دیگر عواملی که در قیمت این احسان مقصر است می‌توان به دستگاه و تجهیزات مورد استفاده در تولید این محصول اشاره کرد در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب باید از دستگاه‌ ها و تجهیزات پیشرفته و به روزی برای تولید این لوله‌ ها استفاده کرد زیرا هرچه تجهیزات مورد استفاده در روند تولید این لوله‌ها پیشرفته ‌تر باشد محصول نهایی نیز با کیفیتی بالاتر تولید می ‌شود.

به کارگیری از متخصصان در روند تولید

نکته بسیار مهم در تولید لوله کاروگیت‌ های فاضلابی در درجه اول داشتن کیفیت محصول است برای داشتن محصولی با کیفیت در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب دستگاه و تجهیزات پیشرفته باید محصول مورد نظر توسط متخصصین و پژوهشگران تولید شوند زیرا محصولی که توسط متخصص ان تولید می ‌شود به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌ های مشابه دارند.

خرید آنلاین لوله کاروگیت فاضلابی

امروز مصرف کنندگان لوله کاروگیت فاضلابی را به صورت آنلاین خریداری می‌ کنند و این روش مزایای فراوانی را برای آنها به همراه دارد این مزایا عبارتند از:

دسترسی آسان و سریع

مصرف کنندگان و متقاضیان با خرید آنلاین دسترسی آسان و سریعی به این محصول دارد برای خرید این بحث نیازی به مراجعه به بازار نیست بلکه خریداران می‌ تواند در ارجاع و مکانی که قرار دارند با استفاده از اینترنت خریداری کنند.

تنوع بالا

در خرید آنلاین شما می ‌توانید به تنوع بالای محصول دسترسی داشته باشید در این روش از خرید هیچ محدودیتی وجود ندارد به همین علت می توان به راحتی به تمام فروشگاه ‌های عرضه کننده این محصول در سراسر کشور دسترسی پیدا کنی با این تفاسیر می‌توان به تنوع بالای این محصول دسترسی پیدا کنید.

فاقد محدودیت

برای خرید محصول مورد نظر به صورت آنلاین هیچ محدودیتی وجود ندارد منظور از نبود محدودیت این است که مصرف کننده می ‌تواند به راحتی به تمام فروشگاه‌ های عرضه کننده این محصول از شمال تا جنوب کشور دسترسی پیدا کند، همچنین روی خرید هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، یعنی مصرف کننده می‌  تواند در هر ساعتی از شبانه روز محصول مورد نظر را خریداری کند و از همه مهمتر می ‌توان محصول مورد نظر را در هر تعداد و حجمی که نیاز دارد خریداری کند.

با وجود مزایای ذکر شده در خرید آنلاین مصرف کنندگان سعی بر این دارند اکثر خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند، زیرا مزایای این روش از خرید موجب جلوگیری از اتلاف زمان هزینه ‌های جانبی می ‌شود.

مجموعه ما یکی از تامین کنندگان لوله ‌ها کاروگیت ‌های فاضلابی در ایران است که وب سایت ‌هایی را برای خرید آنلاین طراحی کرده است مصرف کنندگان این محصول را به صورت آنلاین خریداری کند همچنین برای افزایش قدرت خرید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب برای ارائه به مصرف کنندگان در وب سایت قرار داده است.

شما می‌ توانید برای بهره‌ مندی از قیمت مناسب این محصول به وب سایت مجموعه و یا شماره های موجود در صفحه مراجعه کنیم.

تماس با ما