جستجو کردن

پخش کننده لوله پلی اتیلن ارزان و با کیفیت

لوله‌ های پلی اتیلن یکی از پرکاربرد ترین لوله‌ های با کیفیت و ارزان است، که عرضه کنندگان اصلی پخش کننده های، این محصول هستند.

طول عمر لوله پلی اتیلن

در سال‌ های اخیر لوله‌ های پلی اتیلن یکی از پرمصرف ترین لوله در صنعت آب و فاضلاب هستند؛ طول عمر این لوله ها 50 تا 100 سال می‌ باشد، طول عمر آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه این عوامل را به طور مختصر توضیح می‌ دهیم.

مواد اولیه

اولین و مهم‌ترین عواملی که در طول عمر لوله‌ های پلی اتیلن تاثیر گذار است، نوع مواد اولیه مورد استفاده در این لوله‌ ها می‌ باشد که برای ساخت این لوله‌ ها به کار برده می‌ شود.

اگر تولید کنندگان این محصول از مواد اولیه درجه یک و مرغوب برای تولید آن استفاده کنند، مطمئناً محصول نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می شود و زمانی که کیفیت محصول تولید شده بالا باشد، به مراتب طول عمر آن نیز بیشتر می‌ شود.

تجهیزات و ماشین آلات

از دیگر عواملی که در طول عمر لوله‌ های پلی اتیلن اثر گذار است، تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در تولید این محصول می‌ باشد.

برای تولید محصول مورد نظر باید از تجهیزات و ماشین آلات استفاده شود؛ اما استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و مدرن باعث افزایش کیفیت محصول می‌ شود.

لوله پلیکا گرانول

 همچنین این مسئله برعکس نیز می باشد، زمانی که تولید کنندگان از تجهیزات و ماشین آلات‌ های قدیمی و فرسوده برای تولید لوله ها استفاده کنند، محصول نهایی آن ها از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می‌ باشد‌.

نوع کاربرد

باید بدانید نوع کاربرد نیز در طول عمر محصول موثر می‌ باشد؛ منظور از نوع کاربرد این است که از لوله‌ های پلی اتیلن برای انتقال چه موادی استفاده می‌ شود؛ به عنوان مثال از این لوله‌ ها برای انتقال آب و فاضلاب، گاز، مایعات شیمیایی و غیره استفاده می‌ شود که هر یک تاثیر بسزایی در کیفیت لوله‌ ها دارند.

دما و فشار

دمای محیط نیز یکی از عوامل موثر در کیفیت و طول عمر محصول می‌ باشد؛ لازم است بدانید لوله‌ هایی که مایعات را با دمای 20 درجه سانتی گراد انتقال می‌ دهد، طول عمر 50 سال دارد و همچنین ناگفته نماند فشار هایی که به لوله وارد می‌ شود نیز نقش گسترده‌ ای در طول عمر لوله ها دارد.

به عنوان مثال لوله‌ هایی که در مکان‌ های پرتردد استفاده می‌ شود به مراتب فشار بیشتری به آن ها وارد می‌ شود؛ از این رو می‌ توان گفت فشار وارد شده توسط وسایل نقلیه در طول عمر این محصول موثر است.

البته ناگفته نماند وجود هرگونه خراش و شکاف باعث کاهش طول عمر لوله‌ ها می‌ شود و بهتر از بدانید مسیر های پرپیچ و خم و ناهموار نیز موجب می شود فشار زیادی به لوله ها وارد شود، در این صورت طول عمر لوله‌ های پلی اتیلن کاهش پیدا می‌ کند؛ از این رو پیشنهاد می‌ شود قبل از تهیه این محصول به محیط مورد استفاده آن دقت کنید.

لوله پلی اتیلن مخصوص آب شرب

لوله‌ پلی اتیلن‌ های مخصوص آب شرب همان لوله‌ های دوجداره یا لوله‌ های کاروگیت هستند؛ این لوله‌ ها جزو مهم‌ ترین لوله‌ های آبرسانی هستند، بنابراین در ابعاد و اندازه‌ های بسیار بزرگی تولید و عرضه می‌ شوند.

از این لوله‌ ها در پروژه‌ های آبرسانی و به خصوص انتقال آب شرب استفاده می‌ شود؛ لازم است بدانید این لوله‌ ها را به صورت سطحی و دفنی نصب می‌ کنند و هر دو روش برای نصب این لوله‌ ها مناسب است.

اما برای انتقال آب در پروژه‌ های شهری و روستایی نصب آن ها به صورت سطحی امکان‌ پذیر نمی‌ باشد؛ یعنی باید به صورت دفنی این لوله‌ ها را نصب کرد؛ زیرا در پروژه‌ های شهری از سایز بزرگ این لوله ها استفاده می‌ شود.

لوله پلی اتیلن هایی که برای انتقال آب شرب استفاده می‌ شوند، از مواد اولیه متفاوت نسبت به سایر لوله‌ های پلی اتیلن ساخته می‌ شوند.

مواد اولیه مورد استفاده در این لوله‌ ها، هیچ تغییری در طعم، بو و مزه آب ایجاد نمی‌ کند و بهتر است بدانید همه لوله‌ هایی که از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند برای انتقال آب استفاده می‌ شوند، اما نوع مصرف و فشار آب در آن ها متفاوت است.

تمامی لوله‌ هایی که آب شرب را انتقال می دهند به رنگ مشکی هستند، اما با این تفاوت که این لوله‌ ها دارای نوار های آبی رنگ می‌ باشند؛ نوار آبی موجود در سطح این لوله‌ ها باعث می شود نسبت به سایر لوله‌ ها متمایز شود.

نکته مثبت در این لوله‌ ها این است که دارای انعطاف پذیری بالا، وزن سبک، نصب آسان، قیمت مقرون به صرفه هستند؛ از طرفی نیز این لوله‌ ها میکروارگانیک هستند، یعنی آسیبی به لوله‌ ها وارد نمی‌ شود به همین علت برای انتقال آب شرب مناسب هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن نیم اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن نیم اینچ در فروشگاه اینترنتی ارزان‌ تر و مقرون به صرفه می‌ باشد که می‌ توان محصول مورد نظر را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی خریداری کرد.

در فروشگاه اینترنتی برای خرید محصول مورد نظر می‌ توانید در عرض چند ثانیه فقط با چند کلیک به محصول، دسترسی سریع داشته باشید؛ البته ناگفته نماند می‌ توان در کوتاه‌ ترین زمان به سایر فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه کننده این محصول در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید.

با دسترسی به سایر فروشگاه های اینترنتی می‌ توان محصول مورد نظر را در انواع بسیار بالا مشاهده کرد.

همچنین پس از مشاهده تنوع محصول می‌ توانید قیمت محصول را در فروشگاه‌ های مختلف مورد بررسی و مقایسه قرار دهید؛ می‌ توانید با توجه به قیمت و کیفیت، محصول مورد نظر انتخاب کنید.

البته لازم به ذکر است در این روش از خرید، شما محصول مورد نظر را از واسطه‌ گران و فروشنده‌ های نامعتبر خریداری نمی‌ کنید؛ بلکه شما این محصول را توسط عرضه کنندگان اصلی خریداری می‌ کنید؛ با خرید محصول از عرضه کنندگان اصلی قیمت آن برای خریداران مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود؛ چرا که محصول به طور مستقیم از تولید کنندگان اصلی خریداری شده است.

بهترین راهی که می‌ توان محصول مورد نظر را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کرد، خرید آنلاین و اینترنتی این محصول می‌ باشد؛ زیرا مصرف کنندگان می‌ توانند بدون هیچ محدودیتی در خرید، محصول مورد نظر را به راحتی خریداری کنند.

مجموعه ما یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه کننده در ایران است که این محصول را با بالا ترین کیفیت و مطابق استاندارد به مصرف کنندگان ارائه می‌ کند.

از آنجایی که مجموعه ما در سال‌ های اخیر جزو عرضه کنندگان برتر این محصول می‌ باشد، هیچ محدودیتی در خرید برای این محصول در نظر نگرفته است.

شما می‌ توانید برای خرید آنلاین و اینترنت لوله‌ های پلی اتیلن از طریق وب سایت مجموعه اقدام کنید یا برای سهولت در خرید می‌ توانید با شماره‌ های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

مجموعه ما قیمت لوله‌ های پلی اتیلن را 7,000 تومان تا 1,190,000 تومان در نظر گرفته است؛ باید توجه داشته باشید که قیمت ذکر شده تقریبی می‌ باشد، چرا که عوامل متعددی وجود دارد که موجب تغییر قیمت محصول می‌ شود.

تماس با ما