جستجو کردن

تامین کننده عمده لوله پولیکا گرانول باکیفیت در کل کشور

تولید کنندگان زیادی در عرضه تولید لوله پولیکا های گرانول در ایران فعالیت دارند که تامین کننده این محصول با کیفیت، در کل کشور هستند.

لوله پولیکا گرانول برای کشاورزی

لوله پولیکا های گرانول یکی از پر مصرف‌ ترین لوله به کار رفته شده در صنعت کشاورزی است؛ این لوله‌ ها که برای کشاورزی استفاده می‌ شود، یکی از انواع لوله پولیکا های موجود در بازار است.

لوله پولیکا های گرانول از پی‌ وی‌ سی‌ های کهنه یا دست دوم ساخته می‌ شود، به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت این نوع‌ لوله ها از مواد بازیافتی و ضایعات پلاستیکی تولید می‌ شوند، منظور از ضایعات پلاستیکی لاستیک‌ های فرسوده، دمپایی‌ های پلاستیکی، روکش سیم و کابل و غیره می‌ باشد.

عموماً این لوله‌ ها در بازار به رنگ خاکستری و مشکی دیده می‌ شود، که رنگ خاکستری روشن آن از کیفیت بالاتری برخوردار می‌ باشد؛ همچنین این محصول در سایز 63 تا 315 تولید می‌ شود که هر یک از سایز ها، ابعاد و اندازه، ضخامت و وزن متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

اما لازم است بدانید از این لوله‌ ها در صنایع ساختمان سازی، کشاورزی و آب و فاضلاب استفاده زیادی می‌ شود؛ به عنوان مثال در صنعت ساختمان سازی از این لوله‌ ها برای انتقال فاضلاب مجتمع‌ های مسکونی استفاده می‌ شود؛ همچنین از آن ها به عنوان لوله‌ های هواکش و غلاف کابل برق و سیم‌ های مخابرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

ناگفته نماند از این لوله‌ ها در صنعت کشاورزی برای انتقال آب به گلخانه‌ ها، مزارع و زمین‌ هایی کشاورزی به کار برده می‌ شود؛ از طرفی نیز این لوله‌ ها همانند جوی آب عمل کرده و آب را به زمین‌ ها انتقال می‌ دهد؛ با استفاده از این محصول در صنعت کشاورزی از هدر رفت آب و تبخیر آن در اثر تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند.

لوله پولیکا های گرانول از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می‌ باشند، به همین علت این لوله‌ ها در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، ساییدگی، خوردگی و مواد اسیدی مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهند، بنابراین می‌ توان گفت این لوله‌ ها دچار پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی نمی‌ شوند.

از مزایای چشمگیری که این لوله‌ ها دارند، می‌ توان به مقاومت بالای و طول عمر بالای آن اشاره کرد؛ بهتر است بدانید این لوله‌ ها در کنار مزایایی که دارند، کمی شکننده هستند؛ علت شکنندگی این لوله‌ ها به دلیل مواد اولیه بازیافتی مورد استفاده در آن ها می‌ باشد.

ناگفته نماند این لوله‌ ها در خروجی آشپزخانه‌ های خانگی و رستوران‌ ها، سرویس‌ های بهداشتی، بیمارستان‌ ها و درمانگاه‌ ها و خروج گاز گرفتگی فاضلاب‌ ها کاربرد فراوانی دارد.

بهتر است بدانید لوله پولیکا های گرانول در سه دسته فشار قوی، فشار متوسط، فشار ضعیف یا معمولی تولید می‌ شود، که هر یک از این لوله‌ ها با توجه به خصوصیات و ویژگی‌ هایی که دارند، در محیط‌ های مختلفی به کار برده می‌ شوند.

امروزه این لوله‌ ها توانسته‌ اند جایگزین خوبی برای لوله‌ های فولادی و آهنی باشند؛ با این تفاسیر این لوله‌ ها مزایا و کارایی فراوانی دارند که موجب شده است، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد.

خرید لوله پولیکا گرانول ارزان

برای خرید لوله پولیکا های گرانول با قیمتی ارزان باید حتماً به نکات بسیار مهمی دقت کنید تا محصولی با کیفیت را تهیه و خریداری کنید؛ در ادامه نکات مهم در خرید این لوله‌ ها را شرح می‌ دهیم.

  • مرحله اول: در ابتدایی‌ ترین مرحله برای خرید لوله پولیکا های گرانول باید نوع کاربرد محصول مورد نظر را مشخص کنید؛ یعنی شما قبل از خرید باید بدانید از لوله چه انتظاری دارید، یا برای چه کاری به آن نیاز دارید.
  • مرحله دوم: در مرحله دوم باید نسبت به کیفیت لوله اطمینان حاصل فرمایید، که برای اطمینان باید به اطلاعات درج شده بر روی لوله توجه زیادی داشته باشید؛ این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی تولید کننده، تاریخ تولید، خط تولید و غیره می‌ باشد که بر روی بدنه لوله‌ ها ثبت شده است.
  • مرحله سوم: در این مرحله باید به نشان استانداردی که بر روی بدنه محصول، توسط تولید کننده درج شده است دقت کنید؛ لازم است بدانید نشان استاندارد تنها توسط تولید کننده بر روی بدنه لوله ها نصب می‌ شود.
  • مرحله چهارم: در این مرحله حتماً باید به برند تولید کننده آن توجه کنید؛ زیرا لوله‌ هایی که توسط برند های سرشناس تولید می‌ شوند، کیفیت بیشتری نسبت به سایر لوله‌ ها برخوردار می‌ باشند.

لازم به ذکر است حتماً در حین خرید به تمام سطوح لوله با دقت توجه کنید تا لوله مورد نظر عاری از هرگونه ترک خوردگی و شکستگی باشد، اما در کنار آن باید به نکات ذکر شده در مطالب بالا نیز دقت داشته باشید.

لوله پولیکا گرانول

قیمت لوله پولیکا گرانول متری

لوله پولیکا های گرانول در بازار به صورت متری به فروش می‌ رسد؛ از این رو می‌ توان گفت قیمت این محصول متری محاسبه می‌ شود، در ادامه عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول را ذکر خواهیم کرد.

  • مواد اولیه

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت لوله پولیکا های گرانول موثر است، مواد اولیه می‌ باشد؛ همان طور که در قسمت بالا ذکر شده است مواد مورد استفاده در این لوله‌ ها ضایعات پلاستیکی و مواد کهنه و دست دوم است اما بهتر است بدانید مواد اولیه به کار رفته در لوله‌ ها هرچه با کیفیت‌ تر باشد، محصول نهایی نیز از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می‌ باشد.

  • برند تولید کننده

از دیگر عواملی که در قیمت این لوله‌ ها تاثیر گذار است می‌ توان به برند تولید کننده آن اشاره کرد؛ این محصولات توسط برند های مختلفی تولید می‌شوند اما محصولاتی که توسط برند های سرشناس و معتبر تولید می‌ شوند به مراتب قیمت بیشتری نسبت به محصولات با برند های ناشناس دارند.

ناگفته نماند این افزایش قیمت در برند های سرشناس هیچ اعتراضی از مصرف کنندگان به همراه ندارد؛ زیرا مصرف کنندگان از کیفیت برند محصول مطمئن می‌ باشند.

  • هزینه‌ های تولید

هزینه‌ های تولید نیز از عوامل اثر گذار در قیمت لوله پولیکا های گرانول می‌ باشد برای تولید همه محصولات هزینه‌ های زیادی پرداخت می‌ شود تا محصول نهایی تولید شود؛ این هزینه‌ ها شامل: هزینه‌ های نیروی انسانی، حمل و نقل، خرید مواد اولیه و غیره می‌ باشد هزینه‌ های تولید اثر گذاری زیادی در قیمت این محصول دارد.

شما می‌ توانید با در نظر گرفتن عوامل موثر در قیمت این لوله‌ ها، محصول مورد نظر را از فروشگاه‌ های اینترنتی با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنید و دسترسی سریع‌ تری به داشته باشید.

مجموعه ما یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی و آنلاین قدرتمند در ایران است که انواع لوله پولیکا ها به خصوص لوله پولیکای گرانول را با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد.

شما می‌ توانید لوله پولیکا های گرانول را در صورت نیاز به مشاوره از طریق شماره تلفن‌ های موجود در صفحه خریداری کنید، همچنین می توانید از طریق وب سایت مجموعه برای خرید آن اقدام کنید.

قیمت لوله پول‌یکا های گرانول در مجموعه ما متری 7,000 تومان تا 240,000 تومان است؛ بهتر است بدانید هر چه سایز ابعاد و اندازه لوله ها بزرگ تر شود، مواد اولیه مورد استفاده در آن بیشتر شده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌ شود.

تماس با ما