جستجو کردن

خریدار عمده لوله پلی اتیلن کشاورزی به قیمت کارخانه

خریدار عمده لوله پلی اتیلن کشاورزی، کشاورزان و باغداران هستند که این محصول را می توانند به صورت مستقیم با قیمت کارخانه ای تهیه کنند.

قیمت لوله‌ پلی اتیلن کشاورزی

قیمت لوله‌ های پلی اتیلن کشاورزی روز به روز در حال افزایش است در واقع مواد تشکیل دهنده لوله‌ های پلی اتیلن از نفت ساخته می‌ شوند و ساخت مواد پلی اتیلن دارای رابطه‌ ای مستقیم با قیمت جهانی نفت است.

قیمت لوله‌ های پلی اتیلن بسته به خلوص مواد اولیه استفاده شده در آن‌ ها متفاوت است مواد اولیه مهم برای لوله‌ های پلی اتیلن شامل pe40، pe63، pe80 و pe100 می‌ باشد.

قیمت نهایی لوله‌ ها توسط میزان استفاده از این مواد اولیه تعیین می‌ شود قیمت و کیفیت لوله‌ های پلی اتیلن به میزان ترکیب مواد اولیه و استفاده از مواد بازیافتی وابسته است.

مواد اولیه برای تولید لوله‌ های پلی اتیلن از لوله‌ های پلی اتیلن استفاده شده تولید می‌ شوند؛ این لوله‌ های پلی اتیلنی که با استفاده از مواد بازیافتی مانند: گرانول یا کامپاند تولید می‌ شوند، ویژگی‌ ها و کاربرد های خاصی در صنعت دارند.

در بازار، قیمت لوله‌ های پلی اتیلن تفاوت زیادی ندارد؛ زیرا این قیمت برای اکثر تولید کنندگان مشخص و واضح است.

لوله پلی اتیلن

بنابراین، اگر قیمتی را مشاهده کردید که با سایر قیمت‌ ها تفاوت چشمگیری دارد، باید توجه داشت که این لوله‌ ها احتمالاً از مواد بازیافتی و به صورت گسترده تولید شده‌ اند.

قیمت ها  بر اساس روش‌ های مختلفی تعیین می‌ شود که هر کدام تأثیر متفاوتی بر روی قیمت دارند و در نتیجه، قیمت انواع لوله‌ ها در کارخانه‌ ها متفاوت اعلام می‌ شود.

این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ ها اشاره خواهیم کرد؛ شاید برخی از افراد از وجود تفاوت در قیمت لوله‌ های پلی اتیلن با برند های مختلف تعجب کنند.

  1. قیمت نفت: قیمت لوله‌ های پلی‌ اتیلن به طور مستقیم با قیمت نفت مرتبط است؛ زیرا پلی‌ اتیلن از نفت خام تولید می‌ شود؛ بنابراین، تغییرات در قیمت نفت جهانی می‌ تواند بر قیمت لوله‌ های پلی‌ اتیلن تأثیر بگذارد.
  2. مواد اولیه: نوع و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید لوله‌ های پلی‌ اتیلن نیز می‌ تواند قیمت را تحت‌ تأثیر قرار دهد؛ برخی از مواد اولیه مهم برای تولید لوله‌ های پلی‌ اتیلن شامل PE40، PE63، PE80 و PE100 است.
  3. تقاضا و عرضه: تقاضا و عرضه لوله‌ های پلی‌ اتیلن نیز می‌ تواند در تعیین قیمت تأثیر گذار باشد؛ اگر تقاضا بیش از عرضه باشد، قیمت ممکن است افزایش یابد.

همچنین، عوامل دیگری مانند رقابت در بازار و وضعیت صنعت ساخت و ساز نیز می‌ توانند تاثیر گذار باشند.

  1. هزینه‌ های تولید: هزینه‌ های مربوط به فرآیند تولید لوله‌ های پلی‌ اتیلن نیز می‌ تواند قیمت را تحت‌ تأثیر قرار دهد؛ این شامل هزینه‌ های مربوط به مواد اولیه، انرژی، نیروی کار و سایر عوامل تولید است.

لوله پلی اتیلن

کاربرد های دیگر لوله پلی اتیلن کشاورزی

لوله پلی اتیلن کابلی: لوله پلی اتیلن کابلی بهترین انتخاب برای عایق کردن و پوشش دادن کابل‌ های برق، فیبر نوری و سایر مصارف مشابه است.

این لوله‌ ها برای حفاظت کابل‌ ها در برابر باران، ضربه، رعد و برق، و قطعات نامناسب دیگر استفاده می‌ شوند؛ در برخی موارد، کشاورزان از این لوله‌ ها برای آبیاری قطره‌ ای و انتقال آب استفاده می‌ کنند.

همچنین، در برخی موارد مانند سیم‌ کشی در مناطق شهری و بین شهری، از لوله‌ های پلی اتیلن کابلی مانند لوله پلیکا برق استفاده می‌ شود.

لوله پلی اتیلن فاضلابی: این لوله‌ ها از جنس مواد پلیمری ساخته می‌ شوند؛ آن‌ ها برای گرد آوری فاضلاب‌ ها و پسماند های صنعتی استفاده می‌ شوند و کاربرد های فراوانی دارند.

همچنین، از دیگر کاربرد های این لوله‌ ها می‌ توان به جمع‌ آوری آب‌ های سطحی، لوله‌ های زهکش، و فاضلاب‌ های شهری و بین شهری اشاره کرد.

این لوله‌ ها اندازه، وزن و ضخامت مناسبی دارند؛ آن‌ ها قادر اند بار های مختلف را تا 6 برابر تحمل کنند و در صورت نیاز، لوله‌ های با بار بیشتر نیز قابل تولید هستند.

لوله پلی اتیلن گازی: لوله‌ های پلی اتیلن گازی به عنوان یکی از اولین کاربرد های لوله‌ های پلی اتیلن مورد استفاده قرار می‌ گیرند، به خصوص برای انتقال گاز های طبیعی در صنایع پتروشیمی.

برای توزیع و انتقال گاز در صنعت، در کشور های غربی حدود 90% از لوله‌ ها از جنس پلاستیک استفاده می‌ شود، و بیشتر آن‌ ها از پلی اتیلن ساخته شده‌ اند.

از مزایای اصلی لوله‌ های پلی اتیلن گازی می‌ توان به نصب آسان، مقاومت بالا در برابر آتش، خوردگی و زنگ‌ زدگی اشاره کرد.

قیمت لوله‌ های پلی اتیلن گازی نیز بستگی به کیفیت مواد استفاده شده دارد و می‌ توانید تفاوت های بین لوله های پلی اتیلن گازی، کابلی و فاضلابی را در نظر بگیرد.

لوله های پلی اتیلن گازی برای انتقال گاز های طبیعی به کار می روند و معمولاً در صنایع پتروشیمی استفاده می شوند. آن ها دارای مقاومت بالا در برابر آتش، خوردگی و زنگ زدگی هستند و نصب آن ها نیز بسیار آسان است.

لوله پلیکا

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

اگر شما هم دوست دارید لوله های پلی اتیلن کشاورزی و سایر نمونه ها را با کیفیت بالا خریداری کنید، می توانید از طریق راه های مختلف اقدام نمایید.

در حال حاضر، فروش این محصول  به روش های مختلفی انجام می شود که در حال حاضر بسیاری از افراد در تلاشند بتوانند با هزینه های کمتر این محصول را خریداری نمایند.

فروش این قبیل از محصولات به روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که در روش مستقیم، مشتری به راحتی می تواند به تولید کننده یا تامین کننده اصلی این محصول مراجعه کند.

سپس محصول مورد نظر خود را طبق کاربرد و بودجه ای که دارد، انتخاب کرده و اولین خرید خود را با پرداخت هزینه کمتری انجام دهد.

اما در روش دوم که روش خرید غیر مستقیم وجود نام دارد، مشتری از طریق واسطه گران محصول را خریداری می ‌کند که این روش اصلاً توصیه نمی شود؛ زیرا هزینه های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

خرید و فروش لوله پلی اتیلن در کشور ما در حال حاضر از طریق برند های گوناگون انجام می شود و در تمام سطح کشور صورت می پذیرد.

همانطور که اشاره کردیم لوله ها در تنوع بسیار بالا به فروش رسیده و کلاس های متفاوتی دارد.

معمولاً محصولاتی که طبق استاندارد های جهانی تولید شده و بسیار با کیفیت هم باشند، محبوبیت زیادی داشته و فروش آن هم در بازار بسیار خوب و رونق است.

یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای خرید این محصولات، خرید آنلاین و اینترنتی این محصول است که خریدی به صرفه می شود.

این مجموعه فروش هم جزء نمایندگی های فروش مستقیم لوله برای صنایع مختلف می باشد که انواع مختلف از این محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند.

شما خریداران برای تهیه این محصولات می توانید به سایت فروشگاه مراجعه نموده و محصول خود را به راحتی خریداری کنید و آن ها را در مدت زمان کوتاه در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

قیمت لوله پلی اتیلن های کشاورزی در این مجموعه آنلاین از 13,000 تومان تا 410,000 تومان می باشد.

تماس با ما