جستجو کردن

فروش لوله پولیکا گرانول بدون واسطه از کارخانه

لوله پولیکا های گرانول برای مصرف کنندگان داخلی به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به بازار عرضه می شود.

مواد تشکیل دهنده لوله پولیکا گرانول

لوله پولیکا، یکی از سازه‌ های بسیار پرکاربرد است که عمدتاً برای انتقال سیالات و هوا استفاده می‌ شود.

این نوع لوله، به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، به عنوان یک محصول پرطرفدار محسوب می‌ شود؛ در این مقاله، به بررسی مواد اولیه تشکیل دهنده لوله پولیکا گرانول می‌ پردازیم.

یکی از مواد مهم استفاده شده در لوله پولیکا گرانول ماده‌ ای به نام گرانول است که به عنوان پر کننده استفاده می‌ شود و باعث افزایش استحکام سازه می‌ شود.

این نام بر اساس شکل دانه‌ های ماده انتخاب شده است و به استحکام لوله پولیکا کمک می‌ کند؛ اصطکاک همواره یکی از چالش‌ های طراحی سازه‌ های مختلف است.

این موضوع برای لوله پولیکا نیز صادق است و برای کاهش اصطکاک از موادی به نام روان‌ کننده استفاده می‌ شود؛ این مواد شامل انواع مختلفی از استر ها، اسید های چرب و پارافین می‌ باشند.

نوع دیگری از مواد استفاده شده در لوله پولیکا، موادی به نام پایدار کننده‌ها است که در فرآیند تولید، کنترل دمای ساخت لوله را بر عهده دارند.

لوله پی وی سی از یک پلیمر با ترکیب 43 درصد هیدروکربن و 57 درصد کلر تشکیل شده است و از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید ساخته می‌ شود.

در کارخانه تولید لوله پولیکا، مونومر از طریق کلر‌گیری مستقیم اتیلن، با استفاده از کاتالیزور و پیرولیز اتیلن دی‌ کلرید در واحد شکست گرمایی تولید می‌ شود.

لوله‌ های پی وی سی سخت یا همان U-PVC نیز از طریق فرآیند های فشاری و دمایی از پودر خام پی وی سی ساخته شده و برای تولید لوله پلیکا، از دو فرآیند اصلی استفاده می‌ شود.

اکستروژن برای تولید محصولات پیوسته مانند لوله پی وی سی و قالب‌ گیری برای تولید محصولات جداگانه مانند اتصالات به کار برده می شود.

همان طور که مشاهده می‌ شود، لوله پلیکا با استفاده از مواد اولیه گرانول پولیکا، فیلر روان‌ کننده و مواد پایدار کننده تولید می‌ شود.

فیلر به استحکام سازه کمک می‌ کند، روان‌ کننده برای کاهش اصطکاک استفاده می‌ شود و مواد پایدار کننده دمای فرآیند تولید را کنترل می‌ کنند.

معرفی انواع لوله پولیکا گرانول

انواع مقاومت لوله پولیکا های گرانولی را در ادامه مطالب معرفی می کنیم؛

  1. مقاومت شیمیایی: لوله پولیکا از مواد پلاستیکی ساخته شده است که دارای مقاومت بالا در برابر اثرات شیمیایی مختلف می‌ باشد.

این لوله‌ ها می‌ توانند در معرض اسید ها، قلیا ها، مواد شیمیایی و روغن‌ ها قرار گیرند بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرند یا آسیب ببینند.

  1. مقاومت مکانیکی: لوله پولیکا دارای استحکام مکانیکی بالا است و می‌ تواند فشار ها و ضربه‌ ها را تحمل کند؛ این ویژگی باعث می‌ شود که لوله پلیکا در برابر خرابی‌ ها و شکستگی‌ ها مقاومت داشته باشد.
  2. سبک وزن: لوله‌ های پولیکا به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی، بسیار سبک وزن هستند؛ این ویژگی آن ها را برای نصب و حمل و نقل آسان می‌ کند و همچنین کاهش هزینه‌ های مربوط به نصب و حمل و نقل را فراهم می‌ کند.
  3. مقاومت در برابر خوردگی: لوله‌ های پولیکا دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی هستند؛ این به این معنی است که آن ها در معرض رطوبت، آب، اثرات زیستی و خوردگی نمی‌ شکنند و می‌ توانند در طولانی مدت استفاده شوند.
  4. ایمنی و بهداشت: لوله پولیکا بدون استفاده از مواد سمی و ضایعات خطرناک ساخته می‌ شود.

این به معنی عدم انتشار مواد مضر و سموم به آب یا سیالی است که از طریق لوله عبور می‌ کند؛ این ویژگی آن را برای استفاده در سیستم‌ های آب و فاضلاب و سایر برنامه‌ های بهداشتی مناسب می‌ سازد.

  1. عمر مفید طولانی: به علت مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف، لوله پولیکا دارای عمر مفید طولانی است؛ با توجه به اینکه نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارد، هزینه‌ های نگهداری و عملیاتی را کاهش می‌ دهد.

محاسبه قیمت لوله پولیکا گرانول

قیمت لوله پولیکا گرانول مستقیما با میزان پودر PVC استفاده شده در آن تعیین و محاسبه می شود که هرچه میزان این پودر بیشتر باشد، محصول به علاوه مقاومت بیشتر و جنس بهتر، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

بنابراین، در هنگام خرید لوله پولیکا گرانول، باید به این نکته توجه کنید که، لوله‌ های با ضخامت بیشتر که جنس بهتری دارند، گران‌ تر هستند و برای مصارف خاص تری به کار گرفته می شوند.

لازم به ذکر است به دلیل استفاده از لوله‌ های دست دوم و بازیافتی توسط کارخانجات تولید کننده، رنگ این لوله‌ ها تیره می‌ شود؛ این مواد بازیافتی (گرانول نام دارند و از نظر کیفیت پایین‌ تر) هستند.

بهترین نوع لوله‌ های پولیکا به رنگ سفید و خاکستری و در اندازه‌ های 63 تا 250 میلی متری تولید می‌ شوند.

لوله‌ های پولیکا به دو نوع گرانولی و پودری در بازار به فروش رسیده که لوله‌ های پولیکا گرانولی همچنین به عنوان لوله پولیکا هواکشی شناخته می‌ شوند، زیرا برای کانال جوی آب یا کانال هوا استفاده می‌ شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به لوله‌ های پولیکا گرانولی در ایران، باید به تولید کننده محصول مراجعه نموده تا بتوانید نیاز های خود را به صورت عمده و جزئی تامین کنید.

همچنین، قیمت لوله‌ های گرانولی در شرکت‌ های تولید کننده بسته به تنوع و کیفیت آن‌ ها متفاوت است.

بنابراین، در هنگام خرید محصولات درجه یک، باید به علامت استاندارد و عدم وجود شکستگی در لوله توجه کنید، زیرا خرید و تهیه محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب در شرکت‌ های ساختمانی همانند صرفه‌ جویی در هزینه محسوب می‌ شود.

اگر به دنبال لوله و اتصالات پی وی سی برای مصارف برقی هستید، می‌ توانید انواع سایز های مختلف این نوع لوله را از برند های معروف با بروز ترین فناوری تهیه کنید.

ما مرکزی هستیم که توانسته‌ با فروش تمامی ملزومات مهم از بهترین برند ها، بازار هدف را در دست بگیرد.

راه های ارتباطی مطمئن با مجموعه ما، شماره تلفن و وب سایت مجموعه است که در صفحه مشاهده می کنید.

قیمت لوله پولیکا های گرانول در این مجموعه از 50,000 تومان الی 1,800,000 تومان است.

تماس با ما