جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی از طریق نمایندگی های معتبر

لوله کاروگیت های فاضلابی با بالا ترین کیفیت از طریق نمایندگی های معتبر این محصول به کشور های تقاضا کننده صادرات می شود.

استاندارد های لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی لوله دوجداره با مقاومت بالا اند، که کاربرد فراوانی در انتقال فاضلاب شهری و صنعتی دارد؛ این لوله‌ ها مطابق استاندارد های لازم تولید می‌ شوند.

لوله کاروگیت ها، لوله‌ های پرکاربردی در صنعت آب و فاضلاب محسوب می‌ شوند؛ این لوله‌ ها از سایز کوچک 60 و سایز بزرگ 400 تولید و روانه بازار می‌ شوند.

این لوله‌ ها مطابق قوانین و استاندارد های فنی ایران و آلمان تولید می‌ شوند که این قوانین مربوط به مدیریت آب و فاضلاب است؛ همچنین این لوله ها باید مطابق استاندارد های جهانی نیز تولید شود.

در ادامه می‌ خواهیم برخی از موارد ذکر شده در استاندارد های ملی و جهانی را ذکر کنیم.

_ مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت های فاضلابی در استاندارد های ملی و جهانی اینگونه ذکر شده است، که باید 31/5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد.

_ برای ساخت و تولید لوله کاروگیت های فاضلابی لازم است از پلی اتیلن با جریان MFI استفاده گردد.

_ لوله کاروگیت های فاضلابی باید مطابق استاندارد از دو لایه لایه داخلی و لایه خارجی ساخته شده باشند.

_ سطح داخلی این لوله‌ ها باید صاف و صیقلی بدون برجستگی باشد، همچنین باید به صورت یک دست پوشش دهی شده باشد.

_ همچنین سطح داخلی لوله های کاروگیتی به علت استفاده در سیستم تحت فشار، باید دارای ضخامت کافی باشد و همچنین صافی لایه داخلی باید کمی با زبری پایین همراه باشد.

_ این لوله‌ ها باید مطابق استاندارد با کوپلر های سرخود تولید شود و با استفاده از واشر های آب‌ بندی به طور کامل آب‌ بندی شود.

_ برای تولید لایه‌ های داخلی و خارجی لوله کاروگیت‌ های فاضلابی، نباید از مواد معدنی در ترکیبات ساخت این لوله‌ ها استفاده شود.

_ همچنین برای تولید این لوله‌ ها با کیفیت بالا نباید از مواد اولیه دست دوم یا بازیافتی استفاده شود؛ بلکه باید از مواد اولیه نو برای ساخت این لوله‌ ها استفاده شود.

_ ماده و ترکیباتی که در تولید این لوله‌ ها به کار برده می‌ شود، باید حاوی 4 درصد ANTI UV باشد؛ همچنین باید برای ساخت لوله‌ های کاروگیتی از مواد غیر مشکی به کار برده شود.

_ برای تولید این لوله‌ ها باید از مواد اولیه ای استفاده کرد که تحت فرایند گرانول و پودر تولید شده باشد؛ از طرفی نیز برای تولید این لوله‌ ها نباید از هیچ مواد افزودنی استفاده شود.

_ زمانی که لوله کاروگیت های فاضلابی را تحت فشار قرار می‌ دهیم، باید پس از کاهش فشار لوله با سرعت بالایی به حالت قبل بازگردد.

لوله کاروگیت های فاضلابی مطابق قوانین و استاندارد های ذکر شده تولید می‌ شوند و پس از تولید برای تایید مقاومت و کیفیت این لوله‌ ها، آن ها را مورد آزمون تولید و استاندارد قرار می‌ دهند.

میزان تحمل لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی یکی از بهترین لوله‌ های توکار و زیر زمینی است؛ میزان تحمل این لوله‌ ها به علت دوجداره بودن بیشتر از سایر لوله‌ هاست.

همان طور که در قسمت بالا گفته شده است لوله کاروگیت های فاضلابی لوله‌ هایی هستند که در انتقال فاضلاب نقش گسترده‌ ای دارند؛ این لوله‌ ها دو لایه هستند، به همین علت مقاومت بسیار بالایی دارند.

میزان تحمل لوله کاروگیت های فاضلابی طبق استاندارد های تعیین شده 31/5 کیلو نیوتن بر متر مربع است.

به همین علت در این لوله‌ ها وزن لوله اهمیت زیادی ندارد، بلکه ابعاد و اندازه لوله مهم است؛ از طرفی نیز باید بدانید ضخامت لوله در میزان تحمل لوله تاثیر گذار است.

در ابتدایی‌ ترین حالت برای استفاده از لوله کاروگیت های فاضلابی باید مطابق با کاربرد سایز و اندازه لوله را انتخاب کنید؛ اگر با توجه به کاربرد تان سایز لوله را درست انتخاب کنید، میزان مقاومت آن نیز مطابق با کاربردتان است.

به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت هر چه سایز و ابعاد و اندازه لوله بزرگ تر باشد، ضخامت دیواره و میزان تحمل لوله نیز بیشتر است.

از آنجایی که از لوله‌ های کاروگیتی به صورت دفنی یا زیر زمینی استفاده می‌ شود، میزان تحمل لایه خارجی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که تمامی فشار به سطح خارجی وارد می‌ شود.

با این تفاسیر پیشنهاد می‌ دهیم برای خرید لوله کاروگیت های فاضلابی ابتدا نوع کاربرد را مشخص کنید، سپس این محصول را مطابق با کاربردتان خریداری کنید.

بازار فروش لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی یکی از پراهمیت‌ ترین لوله‌ های مورد استفاده به صورت زیر زمینی است؛ این لوله‌ ها در بازار فروش طرفداران زیادی دارند؛ زیرا از این محصول در انتقال فاضلاب شهری و صنعتی به وفور استفاده می شود.

با کمی دقت متوجه می‌ شوید لوله کاروگیت های فاضلابی در سایز های مختلفی تولید و روانه بازار می‌ شود؛ تنوع سایز در این لوله‌ ها باعث می‌ شود، کاربرد فراوانی در صنایع آب و فاضلاب داشته باشند.

بهتر است بدانید از لوله کاروگیت های فاضلابی تنها برای انتقال فاضلاب استفاده نمی‌ شود، بلکه از این لوله‌ ها برای انتقال مایعات شیمیایی، اسیدی، باز ها، همچنین آب استفاده می‌ شود.

علت اصلی کاربرد فراوان این لوله‌ ها مقاومت در برابر مواد شیمیایی مقاومت، در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر خوردگی و سایش، همچنین مقاومت در برابر پوسیدگی و مقاومت، مقاومت در برابر فشار و ضربه و از همه مهم تر طول عمر بالا و قیمت مناسب این محصول است.

بنابراین اگر شما قصد خرید لوله کاروگیت های فاضلابی را دارید ،می‌ توانید این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید.

برای دسترسی به مراکز فروش معتبر این محصول، می‌ توانید از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در بازار های الکترونیکی استفاده کنید.

فروشگاه‌ های اینترنتی و آنلاین عرضه کننده لوله کاروگیت های فاضلابی همان عرضه کنندگان اصلی این محصول در بازار هستند، که با فروش اینترنتی این محصول توانسته‌ اند تا حدودی میزان تاثیر نوسانات ارزی را کنترل کنند.

با این تفاسیر بهترین گزینه برای خرید لوله کاروگیتهای فاضلابی، فروشگاه‌ های آنلاین هستند.

لازم به ذکر است مجموعه ما نیز یکی از فروشگاه‌ های آنلاین تامین کننده لوله کاروگیتهای فاضلابی در سراسر ایران و حتی خارج از کشور است.

مجموعه ما توانسته این لوله ها را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه دهد، بهتر است بدانید در این مجموعه لوله‌ ها را با قیمت درب کارخانه عرضه می‌ کند.

شما می‌ توانید از طریق لینک مجموعه برای خرید لوله کاروگیت های فاضلابی اقدام کنید؛ قبل از هر چیزی بهتر است بدانید قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی در مجموعه ما 65.000 الی 22.000.000 تومان است.

تماس با ما