جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی سایز بزرگ به عمان

لوله کاروگیت های فاضلابی با کیفیت از کوچک ترین سایز تا بزرگ ترین سایز به کشور هایی همچون عمان صادرات می شود.

مقایسه لوله کاروگیت فاضلابی و اسپیرال

لوله کاروگیت ها یکی از انواع لوله‌ های پرکاربرد به شمار می‌ آیند؛ این محصول به لوله‌ های پلی اتیلن از نوع اچ دی پی ای(HDPE) و همچنین به لوله‌ های پلی اتیلن با چگالی بالا معروف هستند.

قصد داریم در این مقاله لوله کاروگیت های فاضلابی و اسپیرال را با یکدیگر مقایسه کنیم.

■ لوله کاروگیت های فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی یکی از انواع لوله‌ های پلی اتیلن هستند که از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می‌ شوند.

این لوله‌ ها دوجداره هستند به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت از دو لایه مجزا تشکیل می‌ شوند، به همین علت این محصول به لوله‌ های خرطومی فاضلابی و یا لوله‌ های دوجداره فاضلابی شناخته شده‌ اند.

شکل ظاهری لوله کاروگیت های فاضلابی خرطومی بوده و لایه خارجی آن مانند حلقه‌ های به هم چسبیده است و از طرفی نیز سطح داخلی این لوله‌ ها صاف و صیقلی است.

این محصول باید از 12 استاندارد طراحی و آزمون (تست) مقاومت عبور کرده تا بتواند به عنوان محصولی استاندارد و تایید شده مورد استفاده قرار گیرد.

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی از سایز 110 میلی متر تا 1000 میلی‌ متر تولید می‌ شود، که به منظور فاضلاب خانگی تا خطوط اصلی فاضلاب از این محصول به کار برده می‌ شود.

بهتر است بدانید رایج‌ ترین سایز این محصول سایز 200 و 250 میلی متر آن است؛ از این دو سایز به منظور جمع آوری فاضلاب در کوچه‌ ها و خیابان‌ هایی که عرض کمی دارند، به کار برده می‌ شود.

لوله کاروگیت

از نوع فاضلابی این لوله‌ ها در سیستم آبیاری به خصوص نوع قطره‌ ای  خطوط انتقال فاضلاب، انتقال آب باران، انتقال مواد شیمیایی، همچنین مخزن ذخیره مایعات و منهول‌ ها استفاده زیادی می‌ شود.

از ویژگی‌ های این لوله‌ ها می‌ توان به تنوع بالا، وزن کم، طول عمر بالای 50 سال، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر فشار های خارجی، مقاومت در برابر اشعه خورشید و قابلیت نصب و اجرا به صورت دفنی اشاره کرد.

■ لوله کاروگیت اسپیرال

لوله کاروگیت های اسپیرال نوعی از لوله‌ های پلی اتیلن است که از مواد پلی اتیلن HDPE تولید و ساخته می‌ شود.

شکل ظاهری این لوله‌ ها مانند لوله کاراگیت‌ های فاضلابی است؛ سطح خارجی این لوله کنگره‌ ای مانند یا دندانه‌ ای است و سطح داخلی آن صاف و صیقلی می‌ باشد.

سطح خارجی کنگره‌ ای مانند این نوع از لوله‌ های کاروگیت باعث می‌ شود تا به راحتی به صورت دفنی نصب و اجرا شود و همچنین باعث می‌ شود نسبت به فشار خارجی مقاومت و تحمل بالایی داشته باشد.

لوله کاروگیت های اسپیرال برخلاف نوع فاضلابی این لوله‌ ها، از سه بخش داخلی، میانی و خارجی تشکیل می‌ شود.

سطح داخلی این محصول با سیالات تماس مستقیمی دارد و سطح میانی آن حاوی مواد منعطف و چسبنده‌ ای است، که موجب افزایش مقاومت لوله می‌ شود.

همچنین سطح خارجی آن حاوی کربن سیاه و پلیمر های خاصی می‌ باشد، که موجب افزایش مقاومت آن در برابر عوامل محیطی می‌ شود.

از لوله کاروگیت های اسپیرال در معابر و زیر زمین، سیستم‌ های آبیاری، خطوط فاضلاب درون و برون شهری، انتقال پساب صنایع گوناگون، انواع سیستم‌ های تخلیه، تصفیه آب و غیره استفاده می‌ شود.

لازم به ذکر است این لوله‌ ها دارای ویژگی‌ هایی همچون مقاومت و استقامت بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، طول عمر بالای 50 سال، مقاومت در برابر سایش، وزن سبک، مقاومت در برابر فشار های خارجی و غیره می‌ باشد.

قیمت فروش لوله کاروگیت فاضلابی

قیمت فروش لوله کاروگیت های فاضلابی را عواملی مانند: مواد اولیه، تجهیزات تولید، برند تولید کننده و غیره تعیین می‌ کنند؛ در ادامه هر یک از موارد ذکر شده را توضیح می دهیم.

1_ مواد اولیه

مواد اولیه یکی از ابتدایی‌ ترین عوامل موثر در قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی محسوب می‌ شود.

مواد اولیه‌ ای که برای تولید و ساخت لوله کاروگیت های فاضلابی به کار برده می‌ شود، مواد پلی اتیلن HDPE است.

هرچه میزان کیفیت و مرغوبیت این محصول بالاتر باشد، در نتیجه لوله‌ های تولید شده نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

2_ تجهیزات تولید

تجهیزات تولید از عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی به شمار می‌ آیند؛ برای تولید لوله‌ هایی با کیفیت بالا باید از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات تولید پیشرفته استفاده شود.

برای تولید این لوله ها از دستگاه اکسترودر استفاده می‌ شود؛ نوع تک پیچ این دستگاه‌ ها قدرت بالای در تولید لوله کاروگیت دارد، همچنین می‌ توان لوله‌ های با کیفیتی را تولید کند.

البته ناگفته نماند هرچه تجهیزات و دستگاه‌ های مورد نیاز در فرایند تولید این محصول به روز تر و پیشرفته‌ تر باشد، محصول نهایی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و تاثیر بسزایی نیز در قیمت محصول دارد.

3_ برند تولید کننده

از دیگر عواملی که تاثیر مستقیمی بر قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی دارد، می‌ توان به برند تولید کننده محصول اشاره کرد.

اگر محصول مورد نظر توسط برند سرشناس و آشنا تولید شود، به مراتب قیمت بیشتری پیدا می‌ کند، اما اگر محصول یا کالا توسط برند ناآشنا و تازه کار تولید شود، قیمت پایین‌ ترین برای محصول در نظر گرفته می‌ شود.

لوله کاروگیت

خرید لوله کاروگیت فاضلابی بدون واسطه

اگر شما نیز قصد خرید لوله کاروگیت های فاضلابی را دارید می‌ توانید از طریق مجموعه ای که در حال حاضر در وب سایت آن قرار دارید، خریدی بدون واسطه را تجربه کنید.

در این مجموعه لوله کاروگیت های فاضلابی از سایز 110 میلی‌ متر تا 1000 میلی‌ متر در ابعاد و اندازه و ضخامت‌ های مختلفی آماده ارائه به خریداران و مصرف کنندگان عزیز است.

شما می‌ توانید این محصول را از مجموعه ما که به عنوان تامین کننده اصلی آن شناخته شده است، خریداری کنید.

برای خرید آسان و دلپذیر لوله کاروگیت های فاضلابی می‌ توانید از طریق وب سایت مجموعه اقدام کنید.

همچنین می‌ توانید برای راحتی در خرید این محصول را از طریق شماره تلفن‌ های موجود در صفحه خریداری کنید؛ مطمئن باشید مشاوران و کارشناسان فروش ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات و درخواست های شما هستند.

قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی در این مجموعه متری 15.000 تومان الی 3.000.000 تومان است، که با توجه به سایز، ابعاد و اندازه ضخامت قیمت متفاوتی دارد.

با این تفاسیر می توان گفت قیمت ذکر شده تقریبی است.

تماس با ما