جستجو کردن

فروش و صادرات لوله کاروگیت فاضلابی به کشور های مطرح

لوله کاروگیت های فاضلابی جزو لوله های پر کاربرد و کار آمد است که به کشور های مطرح دنیا صادرات می شود.

استاندارد لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی، لوله‌ های دوجداره ای هستند که از مقاومت بالای برخوردار اند به همین علت نیز کاربرد فراوانی در صنعت آب و فاضلاب دارند؛ این لوله‌ های دوجداره بر اساس استاندارد های تعیین شده، تولید می‌ شوند.

لوله کاروگیت های فاضلابی نقش عمده‌ ای در انتقال فاضلاب شهری و صنعتی دارند و در بسیاری از پروژه های شرکت های آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید این لوله‌ ها در سایز های متنوعی تولید می‌ شود که سایز 60 این محصول کوچک‌ ترین سایز بوده و سایز 400 بزرگ ترین سایز این محصول است.

لازمه ساخت و تولید این لوله‌ ها رعایت قوانین است، که در استاندارد های فنی ایران و آلمان تعیین شده بوده و قوانین و استاندارد های تعیین شده مربوط به مدیریت آب و فاضلاب می‌ باشد.

در این مقاله برخی از موارد ذکر شده در استاندارد های جهانی و ملی را شرح می‌ دهیم.

_ در استاندارد های (ایران_آلمان) تعیین شده است، که لوله کاروگیت های فاضلابی باید دارای مقاومت مکانیکی 31/5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشند.

_ لوله کاروگیت های فاضلابی باید از دو لایه مجزا تشکیل شده باشند و همچنین باید برای ساخت این محصول از مواد پلی اتیلن با جریان MFI استفاده شود.

_ سطح لایه داخلی این لوله‌ ها صاف و صیقلی است، اما باید به طور یک دست یا یکسان پوشش دهی شده باشد.

_ از لوله کاروگیت های فاضلابی در سیستم‌ های تحت فشار استفاده می‌ شود؛ بنابراین باید این لوله‌ ها ضخامت کافی داشته باشند تا از مقاومت خوبی برخوردار باشند.

_ طبق استاندارد این لوله‌ ها باید با کوپلر سرخود تولید شوند و برای آب بندی باید از واشر های آب بندی استفاده شود تا کاملاً آب بندی شوند.

_ مطابق استاندارد های موجود این لوله‌ ها باید از مواد دست اول یا نو تولید شود؛ همچنین حین ساخت و تولید این محصول نباید از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده شود.

در استاندارد های تعیین شده لوله کاروگیت های فاضلابی در کنار مواردی که در قسمت بالا ذکر شده است، تست یا آزمون‌ هایی نیز وجود دارد که تمامی لوله کاروگیت های فاضلابی باید مطابق استاندارد مورد آزمون قرار گیرد.

می‌ خواهیم تست و آزمون‌ هایی که در استاندارد های جهانی برای تولید لوله کاروگیت های فاضلابی تعیین شده است، را ذکر کنیم.

_ آزمون دانسیته: برای ساخت لوله کاروگیت‌ های فاضلابی از مواد پلی اتیلن استفاده می‌ شود.

آزمون دانسیته برای پیش بینی ویژگی‌ های فیزیکی مواد پلی اتیلنی که برای ساخت این لوله‌ ها استفاده می‌ شود، می‌ باشد و از روی چگالی مواد پلی اتیلن به کار رفته شده در این محصول می‌ توان به ویژگی‌ های فیزیکی آن پی برد.

_ آزمون شاخص جریان مذاب: منظور از آزمون شاخص جریان مذاب روشی است که برای اندازه‌ گیری نرخ جریان جرمی مذاب (مواد گرما نرم) است؛ اما بهتر است بدانید این آزمون در شرایط مشخص دمایی صورت می‌ گیرد.

_ آزمون مقاومت حلقوی بلند مدت: استحکام و مقاومت حلقوی بلند مدت لوله کاروگیت های فاضلابی مشخص کننده، عمر لوله است؛ چرا که از این لوله‌ ها در سیستم‌ های تحت فشار کاربرد فراوانی می‌ شود؛ بنابراین فشار های وارده بر این محصول زیاد است.

_ آزمون مقاومت حلقوی کوتاه مدت: آزمون مقاومت حلقوی کوتاه مدت لوله کاروگیت های فاضلابی، روشی است که برای اندازه‌ گیری مقاومت حلقوی این محصول انجام می‌ شود.

لوله کاروگیت

خرید مستقیم لوله کاروگیت فاضلابی

خریداران لوله کاروگیت های فاضلابی می‌ توانند این محصول را با قیمتی مناسب به طور مستقیم خریداری کنند، از طرفی باید گفت که خرید مستقیم این محصول مزایا و معایب زیادی را به همراه دارد.

مزایای خرید مستقیم

1) دسترسی سریع: از مزایای خرید مستقیم می‌ توان به دسترسی سریع محصول در این روش اشاره کرد؛ در روش خرید مستقیم خریداران می‌ توانند به طور مستقیم و بی واسطهبه محصول دسترسی داشته باشند.

2) دسترسی گسترده: دسترسی گسترده یکی از مزایای خرید مستقیم به شمار می‌ آید؛ در این روش از خرید مصرف کنندگان و خریداران دسترسی گسترده‌ ای به فروشگاه‌ های عرضه کننده این محصول دارند.

3) تنوع بالای محصول: در روش خرید مستقیم افراد به تنوع بالای محصول دسترسی دارند؛ از آنجایی که در این روش از خرید دسترسی گسترده‌ ای به فروشگاه‌ ها وجود دارد، پس به تنوع بالای محصول نیز دسترسی دارند.

4) قیمت مناسب: قیمت مناسب یکی از مزایای خرید مستقیم محسوب می‌ شود؛ با خرید مستقیم لوله کاروگیت های فاضلابی قیمت محصول برای مصرف کنندگان و متقاضیان مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود و علت اصلی آن نبود دلالان در این روش است.

تنها معایب خرید مستقیم لوله کاروگیت های فاضلابی این است، که خریداران نمی‌ توانند محصول را به طور حضوری مشاهده و لمس کنند و به دلیل اینترنتی بودن می‌ توانند آن را در تصاویر مشاهده کنند.

تولید کنندگان لوله کاروگیت فاضلابی

تولید کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی شرکت‌ ها و کارخانجات‌ هایی هستند که از مواد پلی اتیلن MFI مرغوب استفاده می‌ کنند.

تولید کنندگان این محصول برای ارائه محصولی با کیفیت و درجه یک از بهترین مواد اولیه برای ساخت لوله استفاده کرده و همچنین برای تولید لوله‌ ها دستگاه‌ های اکسترودر پیشرفته و به روز را به کار می گیرند.

از آنجایی که این محصول دوجداره است پس از دو دستگاه اکسترودر برای تولید آن به کار برده می‌ شود؛ زیرا هر یک از لایه‌ ها باید به صورت جداگانه تولید شود و سپس به یکدیگر متصل شوند.

همچنین تولید کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی در کنار استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته، این محصول را مطابق استاندارد های جهانی و ملی تولید می‌ کنند.

بنابراین پیشنهاد ما به شما برای خرید لوله کاروگیت های فاضلابی انتخاب فروشگاه‌ های اینترنتی است؛ زیرا از نظر تایم و هزینه برای خریداران مقرون به صرفه است.

مجموعه ما از گذشته تا به امروز یکی از بزرگ ترین تامین کننده‌ های لوله کاروگیت های فاضلابی در ایران بوده و این محصول را با کیفیتی بالا در سایز های متنوع تهیه و آماده عرضه کرده است.

همچنین این محصول پرکاربرد را با قیمتی مناسب از 200.000 تومان تا 3.000.000 تومان به مشتریان عرضه می‌ کند که شما نیز می‌ توانید در صورت خرید عمده این محصول از مزایای خوبی برخوردار شوید.

برای خرید عمده و جزئی لوله کاروگیت‌ های فاضلابی می‌ توانید به لینک موجود در پایین صفحه مراجعه کنید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات می‌ توانید با شماره تلفن‌ های مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما