جستجو کردن

مرکز فروش لوله گاز قیمت مناسب در تهران و‌ کرج

در تهران و کرج مراکز زیادی جهت عرضه لوله گازی دایر شده است که این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب عرضه می کنند.

لوله گاز مناسب برای پکیج

برای نصب و اجرای پکیج از لوله های گازی استفاده می‌ شود؛ لوله گاز مناسب برای پکیج لوله‌ های تک لایه یا ۵ لایه هستند، در این مقاله قصد داریم لوله گازی که برای نصب پکیج مناسب است، را به طور کامل توضیح دهیم.

سال‌ های متعددی است که پکیج‌ ها توانسته‌ اند جایگزین آبگرمکن‌ های قدیمی شوند؛ علت اصلی جایگزینی پکیج‌ ها به جای آبگرمکن‌ های قدیمی ابعاد کوچک، نیاز به فضای کمتر، مصرف‌ کمتر انرژی و سرعت عمل بالای آن ها است.

امروزه دیگر در منازل و به خصوص آپارتمان‌ ها از آبگرمکن‌ های قدیمی استفاده نمی شود؛ از این رو در اکثر منازل از پکیج‌ ها استفاده می‌ کنند، که برای نصب پکیج از لوله‌ های گازی مختلفی به کار برده می‌ شود.

به طور کلی لوله‌ های گازی در سایز های متنوعی در بازار موجود است؛ اما از آنجایی که برای لوله کشی پکیج‌ ها از روش توکار به کار برده می‌ شود، از لوله‌ های گازی در نصب و اجرای پکیج‌ ها به وفور استفاده می‌ گردد.

قطر لوله گاز مورد استفاده در پکیج‌ ها ¾ است که به آن ها لوله‌ های یک اینچی نیز گفته می‌ شود؛ از لوله گاز برای راه‌ اندازی پکیج‌ ها استفاده می‌ شود، یعنی این لوله‌ ها گاز را از منبع اصلی به پکیج‌ ها انتقال می‌ دهند.

برای ورودی و خروجی آب به پکیج و شوفاژ نیز از لوله‌ های سفید استفاده می‌ شود؛ لوله‌ هایی که برای ورودی آب نصب می‌ شود، باید دارای قطر 20 تا 25 سانتی‌ متر باشد و لوله‌ هایی که برای خروجی پکیج‌ ها نصب می‌ شوند نیز، باید دارای ¾ باشد.

البته ناگفته نماند به لوله‌ های مورد استفاده در پکیج‌ ها به عنوان لوله‌ های خروجی لوله‌ های 5 لایه یا 25 تک نیز گفته می‌ شود.

لوله‌ هایی که برای لوله کشی پکیج‌ ها استفاده می‌ شود، معمولاً لوله‌ های سفید هستند؛ این لوله‌ ها تک لایه یا 5 لایه می‌ باشند؛ لازم است بدانید لوله‌ های سفیدی که برای پکیج‌ ها استفاده می‌ شود، از بهترین و رایج‌ ترین متریال می‌ باشند.

همچنین لوله‌ های گازی که برای پکیج‌ ها استفاده می‌ شوند، به طور معمول لوله‌ های توکار هستند؛ زیرا این لوله‌ ها مقاومت بیشتری نسبت به لوله‌ های روکار دارند.

لوله‌ های گازی مناسب در پکیج‌ ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند؛ مقاومت و استحکام این لوله‌ ها شامل: مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی، مقاومت در برابر فرسودگی و سایر آسیب‌ های وارده است.

از لوله های گازی مناسب و مرغوب تنها در پکیج‌ ها استفاده نمی‌ شود، بلکه از این محصول در سامانه‌ های هیدرولیک، انواع سوله‌ های صنعتی، پالایشگاه‌ های نفتی، کارخانه‌ های پتروشیمی، نیروگاه‌ های تولید الکتریسیته و کارخانه‌ های کوچک استفاده می‌ شود.

پس با این تفاسیر می‌ توان گفت لوله های گازی مورد استفاده در پکیج‌ ها کاربرد فراوانی نیز در صنعت دارد؛ بنابراین می‌ توان گفت مقاومت بالای این محصول باعث کاربرد فراوان آن شده است.

لوله گاز مورد تایید نظام مهندسی

از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین مراحل آماده سازی ساختمان می‌ توان به سیستم لوله کشی گاز اشاره کرد؛ در ادامه می‌ خواهیم لوله گازی که مورد تایید نظام مهندسی هستند را برایتان شرح دهید.

از آنجایی که در ساختمان‌ ها برای پخت و پز و سیستم گرمایشی به لوله‌ های گازی نیاز است، باید در سیستم‌ های لوله کشی از لوله گاز هایی استفاده می شود که مورد تایید نظام مهندسی باشد.

لوله‌ های گازی مورد استفاده در ساختمان‌ ها انواع مختلفی دارد؛ انواع لوله‌ های گازی عبارت اند از لوله‌ های پلی اتیلن، لوله‌ های مسی، لوله‌ های فولادی.

لوله‌ های گازی پلی اتیلن، لوله‌ هایی هستند که مورد تایید نظام مهندسی قرار گرفته اند؛ این لوله‌ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند.

همچنین دارای مزایای بسیار زیادی هستند که باعث جایگزینی این لوله‌ ها به جای لوله‌ های فولادی شده است.

از مزایا و ویژگی‌ های لوله‌ های گازی مورد تایید نظام مهندسی، می‌ توان به اتصال سریع این محصول اشاره کرد.

همچنین دیگر مزایای لوله‌ های پلی اتیلن شامل: انعطاف پذیری بالا، نصب و اجرای آسان، مقاومت بسیار بالای آن به خصوص در برابر خوردگی، طول عمر بالا و قیمت مناسب است.

لوله‌ های مورد تایید نظام مهندسی در سایز های کوچک و بزرگ تولید می‌ شوند؛ این لوله‌ ها توانسته اند در موقعیت‌ های مختلف از خود مقاومت خوبی نشان دهند؛ همچنین انعطاف پذیری بالای این لوله‌ ها موجب نصب آسان شده است.

لوله گاز

خرید لوله گاز پلی اتیلن

شما می‌ توانید لوله‌ های گازی پلی اتیلن را از طریق روش‌ خرید حضوری و غیر حضوری آن را خریداری کنید.

1.روش حضوری: برای خرید لوله گاز پلی اتیلن مصرف کنندگان می‌ توانند به صورت حضوری به مراکز عرضه کننده لوله گاز های پلی اتیلن مراجعه کنند و به صورت حضوری آن را خریداری کنند.

در روش حضوری خریداران می‌ توانند محصول مورد نظر را به صورت مستقیم مشاهده کرده، سپس آن را خریداری کنند اما برای پیدا کردن محصول باید زمان زیادی را صرف کنند‌.

همچنین در این روش، محصول با قیمت بیشتری نسبت به خرید غیر حضوری به مصرف کنندگان عرضه می‌ شود.

از طرفی نیز امکان این وجود دارد که محصول عرضه شده تقلبی یا بی اصالت باشد؛ زیرا عرضه کنندگان حضوری این محصول، محصول مورد نظر را از دلالان خریداری می‌ کند.

2.روش غیر حضوری: برای خرید لوله های گازی پلی اتیلن خریداران می‌ توانند به صورت غیر حضوری نیز این محصول را تهیه و خریداری کنند.

برای خرید غیر حضوری این محصول نیازی نیست مصرف کنندگان به بازار های سنتی مراجعه کنند؛ بلکه می‌ توانند در هر جا و مکانی با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی محصول مورد نیاز را خریداری کنند.

لوله گاز

خرید غیر حضوری محصول مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد؛ از جمله این مزایا دسترسی سریع، تنوع بالای محصول و قیمت مناسب آن است.

بهتر است بدانید، امروزه خرید به روش غیر حضوری در سراسر ایران جایگاه مهمی پیدا کرده است؛ چرا که افراد می‌ توانند در خانه‌ هایشان نیز به فروشگاه‌ های عرضه کننده محصول مورد نظر در سراسر کشور دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ما نیز به شما برای خرید لوله‌ های گازی پلی اتیلن انتخاب فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه کننده این محصول است.

بهتر است بدانید مجموعه‌ ای که در حال حاضر در سایت آن قرار دارید، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی بزرگ این محصول است.

شما نیز می‌ توانید با مراجعه به این فروشگاه این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت خریداری کنید؛ برای اطلاع بهتر است بدانیم قیمت لوله‌ های گازی پلی اتیلن در این مجموعه 35.000 تومان الی 60.000 تومان است.

راه‌ های ارتباطی که این مجموعه برای مشتریان و خریداران عزیز خود در نظر گرفته است؛ وب سایت مجموعه و شماره تلفن‌ های درج شده است که به راحتی می‌ توانید محصول مورد نظر را از طریق این راه‌ ها خریداری کنید.

تماس با ما