جستجو کردن

عرضه کننده لوله پولیکا پودری در بازار های خارجی

کشور ایران جزو یکی از عرضه کننده های برتر لوله پولیکا های پودری با کیفیت در بازار های خارجی است.

معرفی کامل لوله پولیکا پودری

لوله‌ پولیکا های پودری یکی از پرکاربرد ترین لوله پولیکا های موجود در بازار است؛ این لوله ها در صنعت آب و فاضلاب بسیار محبوب اند.

از این رو قصد داریم لوله پولیکا های پودری را به طور کامل به شما معرفی کنیم تا با آشنایی کامل این محصول، نسبت به خریدی که انجام می دهید، آگاه باشید و هوشمندانه تر تصمیم بگیرید.

لوله پولیکا های پودری یکی از انواع لوله پولیکا‌ ها هستند که از مواد اولیه نو و دست اول ساخته می‌ شوند؛ موادی که برای ساخت این لوله‌ ها استفاده می‌ شود، مواد پلیمری است.

مواد پلیمری به کار برده شده در فرایند ساخت این لوله‌ ها جزو مواد اولیه با کیفیت و تازه هستند؛ لوله‌ های پودری بر خلاف لوله‌ های گرانولی از هیچ گونه مواد اولیه بازیافتی در فرایند تولید آن استفاده نمی‌ شود.

نام این لوله‌ ها نشان دهنده نوع مواد اولیه‌ ای که در ساخت آن به کار برده می‌ شود، است؛ یعنی از مواد اولیه نوع پودری برای تولید این لوله‌ ها استفاده می‌ شود.

موادی که برای تولید لوله‌ های پودری به کار برده می‌ شود؛ شامل: پی‌ وی‌ سی، پودر کربنات، پودر استئارات و غیره است؛ جالب است بدانید از هیچ مواد افزودنی در تولید این محصول استفاده نمی‌ شود.

فاکتور هایی که برای دسته‌ بندی این لوله‌ ها استفاده می‌ شود؛ شامل: کاربرد و استفاده، میزان مقاومت، سایز و ابعاد، نوع و نحوه اتصال، رنگ، ضخامت، استاندارد های تولید و غیره است.

لوله پولیکا های پودری دارای ویژگی های زیادی هستند؛ این ویژگی‌ ها عبارت اند از: از مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی، مقاومت در برابر ضربه و فشار، انعطاف پذیری، طول عمر بالا و غیره.

این لوله‌ ها از مواد پلیمری ساخته شده‌ اند به همین علت وزن بسیار کمی دارند یا می‌ توان گفت جزو لوله‌ های سبک وزن به شمار می‌ آیند؛ به همین علت نصب و جابجایی آن ها آسان و سریع است.

علاوه بر آن سطح داخلی این لوله‌ ها صاف و صیقلی است، به همین علت مایعات و سیالات جاری در آن، بدون هیچ اصطکاکی در جریان هستند.

طبق تحقیقات متخصصین تولید کننده لوله‌ پولیکا های پودری، طول عمر این محصول به بالای 100 سال تخمین زده شده است؛ بنابراین به لوله‌ های مقرون به صرفه نیز معروف هستند.

یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول سازگاری بالای آن با محیط زیست است؛ مواد پلیمری استفاده شده در این لوله‌ ها قابل بازیافت هستند، پس می‌ توان گفت با استفاده از این محصول هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌ شود.

لوله پولیکا های پودری گزینه مناسبی برای انتقال آب آشامیدنی از منبع اصلی هستند؛ از این لوله ها در صنعت ساختمان سازی برای انتقال آب آشامیدنی در مجتمع ها و مناطق مسکونی استفاده می شود.

به طور کلی شما می‌ توانید از این لوله‌ ها با خیالی آسوده برای انتقال مایعات و به خصوص آب‌  آشامیدنی استفاده کنید؛ همچنین بهتر است بدانید با استفاده از این لوله‌ ها در مزه و طعم آب هیچ تغییری ایجاد نمی‌ شود.

مواد سازنده لوله پولیکا پودری

مواد سازنده و یا مواد اولیه‌ ای که برای لوله پولیکا های پودری استفاده می‌ شود، مواد پلیمری هستند.

برای ساخت و تولید لوله پولیکا های پودری از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می‌ شود؛ این لوله‌ ها برخلاف لوله‌ های گرانولی از مواد اولیه دست اول تولید می‌ شود.

می‌ توان گفت از هیچ مواد بازیافتی در فرایند تولید آن به کار برده نمی‌ شود و تمام متریال به کار رفته در تولید آن درجه یک و نو است.

مواد پلیمری درجه یک و مرغوب به کار رفته شده در این محصول باعث شده است، این لوله‌ ها در برابر مواد شیمیایی، ضربه، فشار، اشعه خورشید، ساییدگی و غیره مقاومت خوبی داشته باشند.

همان طور که مواد سازنده در کیفیت و مقاومت لوله تاثیر بسزایی دارد، فرایند تولید، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات، علم و دانش، به کارگیری متخصصین و غیره نیز در این محصول تاثیر زیادی دارد.

کیفیت و مقاومت بالای لوله پولیکا های پودری نشان دهنده کیفیت بالای مواد سازنده این محصول است؛ هرچه میزان کیفیت مواد سازنده این محصول بالا تر باشد، محصول نهایی تولید شده با کیفیت‌ تر است.

پس از تولید تحت نظر متخصصین، لوله ها وارد مرحله بررسی و کنترل کیفیت می شوند که پس از دریافت تاییدیه ها ردجه بندی شده و روانه بازار می گردد.

قیمت جدید لوله پولیکا پودری

لوله پولیکا های پودری توسط فروشگاه‌ های معتبر عرضه کننده محصول توزیع و عرضه می‌ گردد؛ شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت جدید لوله پولیکا های پودری با عرضه کنندگان معتبر و اصلی آن تماس بگیرید.

قیمت لوله پولیکا های پودری با توجه به عاملین تاثیر گذار بر قیمت تعیین و قیمت گذاری می‌ شود.

عوامل موثر بر قیمت این محصول شامل: نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، هزینه‌ های تولید، صادرات و واردات، قیمت نفت و غیره می‌ باشد.

لازم است بدانید هر یک از عوامل نام برده تاثیر زیادی در قیمت لوله پولیکا های پودری دارند، با ایجاد تغییر و نوسانات موجود در هر یک از عوامل تاثیر گذار قیمت محصول نیز تغییر می‌ کند.

به عنوان مثال با تغییر نرخ ارز یا همان دلار،قیمت لوله پولیکا های پودری و سایر محصولات تولید شده در سراسر دنیا دچار تغییر و نوسان قیمت می‌ شود.

علت آن این است که دلار تنها پولی است که با دارا بودن آن در سراسر دنیا می‌ توانید معاملات خرید و فروش را انجام دهید.

لوله پولیکا پودری

در نهایت به این نتیجه می‌ رسید که قیمت لوله پولیکا های پودری ثابت نیستند.

بهتر است بدانید شما می‌ توانید این محصولات را از فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده آن، خریداری کنید تا محصول مورد نظر با قیمت مناسب‌ تری به شما عرضه شود.

مجموعه‌ ای که در حال حاضر در سایت آن قرار دارید، یکی از فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده در ایران است، که این محصول را بر اساس فاکتور های مختلفی همچون: ضخامت، ابعاد و اندازه، مقاومت و غیر به شما خریداران عزیز عرضه می‌ کند.

قیمت لوله پولیکا های پودری در مجموعه ما 50.000 تومان الی 300.000 تومان است.

شما می‌ توانید به راحتی این محصول را توسط مشاوران فروش تهیه و خریداری کنید؛ برای تماس می‌ توانید از شماره تلفن‌ های موجود در پایین صفحه استفاده کنید.

تماس با ما