جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی در تعداد بالا با قیمت ویژه

زمانی که لوله کاروگیت های فاضلابی در تعداد بالا به کشور های متقاضی صادرات می شود قیمت محصول ویژه محاسبه می گردد.

مقاومت شیمیایی لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی تنها لوله‌ های دوجداره‌ ای هستند که به صورت دفنی یا توکار نصب و اجرا می‌ شوند؛ به علت نصب و اجرای به صورت زیر زمینی این لوله‌ ها مقاومت شیمیایی بسیار بالایی دارند.

لوله کاروگیت های فاضلابی یکی از انواع لوله‌ های پلیمری به شمار می‌ آیند، که به علت دارا بودن دو لایه مجزا به لوله‌ های پلی اتیلن دو لایه (دو جداره) یا لوله‌ های پلی اتیلن دوجداره نیز معروف اند.

جالب است بدانید سطح خارجی این محصول مارپیچ مانند یا حلقه‌ ای است و سطح داخلی آن کاملاً صاف و صیقلی است و کاربرد بسیار گسترده‌ ای در انتقال فاضلاب دارد.

لوله کاروگیت های فاضلابی از مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی برخوردار اند؛ به عنوان مثال این لوله‌ ها در برابر اسید های رقیق، مایعات سوزآور و همچنین بنزین، آب، الکل‌ ها و غیره مقاومت بالایی دارند؛ از طرفی نیز لوله‌ های فاضلابی در برابر حمله میکروارگانیسم مقاوم اند.

اما لازم است بدانید این لوله‌ ها در برابر هیدروکربن‌ های معطر، هیدروکربن‌ های کلردار و البته در برابر اسید های اکسیده و کتون‌ ها مقاوم نیستند؛ البته مقاوم نبودن آن ها در برابر برخی از مواد شیمیایی نیز ثابت شده است.

لوله کاروگیت

از طرفی در برابر چربی و روغن مقاوم نبوده و دچار تورم می‌ شوند؛ همچنین برخی از مواد شیمیایی موجب ایجاد تنش داخلی و تنش مکانیکی یا ساختاری شده و در نهایت موجب بروز ترک خوردگی و شکستگی در لوله های کاروگیت می‌ شود.

لوله کاروگیت های فاضلابی تنها در برابر مواد شیمیایی مقاوم نیستند، یعنی نه تنها در برابر مواد شیمیایی مقاوم‌ اند، بلکه در برابر خوردگی و فشار نیز مقاوم اند.

لوله کاروگیت های فاضلابی از مواد پلی اتیلن ساخته می‌ شوند، پس می‌ توان گفت این لوله‌ ها در برابر خوردگی مقاومت بسیار خوبی دارند؛ زیرا بدنه آن ها از فلز یا فولاد نمی‌ باشد.

یکی از دلایلی که موجب جایگزینی این لوله به جای لوله‌ های فولادی یا فلزی شده است، مقاومت بالای این محصول در برابر خوردگی است.

از آنجایی که این لوله ها به صورت زیر زمینی نصب شده و کاربرد دارند، به علت ساختار حلقه شکل این لوله و مواد پلی اتیلنی که برای ساخت این محصول استفاده شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی برخوردار است.

همچنین مقاومت در برابر فشار از دیگر مقاومت این محصول به شمار می‌ آید؛ این لوله‌ ها از دو لایه مجزا تشکیل شده‌ اند، به همین علت به آن ها لوله‌ های دو جداره نیز گفته می‌ شود.

لایه خارجی این لوله‌ ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار است.

نوع نصب این لوله‌ ها باعث می‌ شود فشار زیادی به سطح خارجی این لوله وارد شود، که مقاومت بالای سطح خارجی لوله‌ های کاروگیت موجب مقاومت بالا و طول عمر بالای این محصول می‌ شود.

لوله کاروگیت های فاضلابی لوله‌ های بسیار مناسبی برای انتقال فاضلاب و پسماند های شهری و صنعتی هستند؛ زیرا این محصول دوام و مقاومت بالای دارد.

لوله کاروگیت

خرید لوله کاروگیت فاضلابی صادراتی

برای خرید لوله کاروگیت های فاضلابی و صادراتی، افراد باید به نکات بسیار مهمی که قصد داریم در ادامه توضیح دهیم، توجه داشته باشند.

_ اطلاعات لوله

اولین نکته‌ ای که در خرید لوله کاروگیت های فاضلابی باید به آن توجه داشت، اطلاعات درج شده بر روی بدنه لوله است؛ در ابتدایی‌ ترین مرحله باید به اطلاعات که از لوله بر روی بدنه آن درج شده است، توجه کنید.

این اطلاعات شامل: تاریخ تولید، شماره خط تولید، شرکت تولید کننده، نوع مواد مورد استفاده شده و اطلاعات سایز و ابعاد لوله است؛ به طور معمول این اطلاعات توسط تولید کننده بر روی بدنه هر لوله‌ ای موجود است.

_ برند تولید کننده

از مهم ترین نکاتی که حین خرید لوله‌ های کاروگیت فاضلابی باید به آن دقت کنید، برند تولید کننده لوله است؛ برندی که لوله توسط آن تولید می‌ شود، یکی از اطلاعات مهم لوله محسوب می‌ شود.

برند های زیادی در زمینه تولید لوله کاروگیت های فاضلابی فعالیت دارند، اما همه برند ها محصولی با کیفیت و مرغوب تولید نمی‌ کنند.

پس توجه داشته باشید حین خرید برند هایی را انتخاب کنید که لوله‌ های مرغوب، استاندارد و با کیفیتی را تولید کرده و روانه بازار می‌ کنند.

_ استاندارد بودن

استاندارد بودن یکی از مهم‌ ترین نکات خرید لوله کاروگیت های فاضلابی به شمار می‌ آید؛ حتماً حین خرید لوله‌ کاروگیت های فاضلابی به استاندارد بودن لوله‌ ها توجه کنید.

لوله‌ هایی که مطابق قوانین و مقررات تعیین شده تولید می‌ شوند، لوله‌ های مناسب و مرغوبی برای مصرف هستند؛ با توجه به استاندارد های ملی و جهانی، تمامی لوله‌ ها باید مطابق استاندارد تولید شوند.

حتماً حین خرید لوله های کاروگیت فاضلابی به نکات ذکر شده، توجه داشته باشید تا بتوانید لوله‌ هایی مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

لوله کاروگیت

تولید کننده لوله کاروگیت فاضلابی

تولید کنندگان لوله کاروگیت های فاضلابی برای رفاه حال مصرف کنندگان سعی کرده‌ اند، در سراسر کشور مراکز یا نمایندگی‌ های را قرار دهند تا مصرف کنندگان بتوانند محصولات اصل و مرغوبی را خریداری کنند.

در سراسر کشور و به خصوص شهر های پرجمعیت نمایندگی‌ های زیادی برای فروش حضوری لوله کاروگیت های فاضلابی دایر شده است، که مصرف کنندگان عزیز می‌ توانند با خیالی آسوده برای خرید این محصول به این نمایندگی‌ ها مراجعه کنند.

این مراکز عرضه کنندگان اصلی تولید کنندگان این محصول هستند؛ در غیر این صورت شما می توانید به نمایندگی‌ های آنلاین و اصلی این محصول مراجعه کنید تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کنید.

از آنجایی که میزان ترافیک و مشغله زندگی روز به روز بیشتر می‌ شود، خرید اینترنتی توانسته از اتلاف تایم و زمان جلوگیری کند؛ پس اگر شما قصد خرید لوله کاروگیت های فاضلابی را دارید می‌ توانید از طریق مجموعه ما اقدامات لازم را انجام دهید.

لوله کاروگیت

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان لوله در سراسر ایران است، که لوله کاروگیت های فاضلابی را در ابعاد و سایز های مختلفی به مصرف کنندگان عزیز ارائه می‌ دهد.

از آنجایی که در سال‌ های متعدد مجموعه ما محصولاتی مرغوب و با کیفیت به مصرف کنندگان عزیز ارائه داده است، جزو عرضه کننده برتر لوله‌ های کاروگیتی شناخته شده است.

شما می‌ توانید به راحتی برای خرید این محصول از طریق وب سایت یا لینک مجموعه اقدامات لازم را انجام دهید تا لوله کاروگیت های فاضلابی را با قیمتی مناسب از 120.000 تومان تا 3.000.000 تومان خریداری کنید.

تماس با ما